Aici e un vid ce-abunda-n intrebari

Leapsa – Euxiniu – Cele mai importante lucruri in viata mea.

N-as putea sa fac o ierarhie. M-as pierde in superficialitate, enumerand substantive proprii sau lexeme anodine.
Eu sunt cel mai bun lucru in viata mea, caci sunt manevrata de cele ce ma definesc ca om.
Daca ar fi sa-mi dezvalui latura languroasa, la vremea actuala, un important lucru ar avea patronim si prenume. Si-atunci as scrie ca-mi face inima sa bata faster faster faster.. and faster, ma-nvata ca mastile rigide se dizolva, imi vorbeste nedezlipindu-si buzele, ma hraneste cu minciuni frumoase. Dar n-am s-o fac, urasc conditionalul-optativ.

Leapsa – JustASmile – Clasamentul celor 5 melodii de dragoste preferate.(Imi pare rau, nu ma pot rezuma la 5)

Judas Priest – Angel
Brad Paisley – Whiskey lullaby
Children Of Bodom – Rebel yell
Alexandrina Hristov – Printre flori
Emeric Imre – Nebun de alb/Buna varianta rea
Bon Jovi – Without love/I’d die for you
Leonard Cohen – Alexandra leaving
Roxette – Queen of rain/Almost unreal
Scorpions – You and I
Iced Earth – I died for you
Vama Veche – Vama Veche
Hinder – Better Than me
Compact – Cand ma gandesc la tine
Alice Cooper – You and me
Seether – Tied my hands

The end

4 gânduri despre „Aici e un vid ce-abunda-n intrebari

Tell me

