Lectii de viata

„Barbatul ideal trebuie sa fie destept, dar modest; cult, dar nu snob; frumos, dar nu model; facut, dar nu culturist; inalt, dar nu prajina; rockeras, dar cu gusturi variate; bun interlocutor, dar fara multa gargara; stilat, dar nu pitzipongic; amuzant, dar finut; atent, dar nu lipicios; romantic, dar original; dur, dar nu violent; misterios, dar nu introvertit.”

Am o vaga impresie ca Darcu a fost muiere intr-o viata anterioara.

5 gânduri despre „Lectii de viata

  1. sunt invidioasa. sunt foarte invidioasa. ma regasesc in ceea ce ai scris. parca le-am mai citit undeva. acum 12-13 ani. alte vremuri…. alte mentalitati. tine-o tot asa

  2. Cred ca-i normal sa ne regasim mai mult sau mai putin printre randurile „jurnalelor” de adolescenti. Trecem sau am trecut si noi prin aceleasi trairi.. in general, adolescenta e aceeasi pentru toata lumea. Multam fain, numai bine!

  3. Bre, se referea la totalittateaaa.. ansamblul posturilor. Eu asa am inteles.. adica eu asa am luat-o, daca e vorba numa’ de postu’ de fata, scuzati 😀 – darcu e ganditorul :))

  4. sigur sigur … grandomana ca de obicei … normal ca ai presupus ca era vorba despre toate cand e EVIDENT ca era vorba de mine
    Bine ca am clarificat problema copyrightului ca sa se stie a cui e valoarea.
    Without number!!!

Tell me

