I choose not to choose a job

Mi-am dat seama ca nu pot scrie decat atunci cand sunt fututa afectiv. De-aici ideea ca nu voi putea fi niciodata jurnalista. Boss, hold on a minute; trebuie sa ma cert cu gagiu’, sa cada doi meteoriti pe strada mea, sa ma trezesc intr-o dimineata obscura cu parul roz si sa aflu ca Mc Donalds s-a inchis, and then, cand voi atinge apogeul depresiei iti voi scrie articolul ala amarat.
Pan-acum chiar credeam in viitorul meu sustinut de cuvantul asta. Acum si-a mai tabacit fundul inca o speranta. Ce-mi ramane de facut ?

Nu ma vad muncind, calcand in picioare mii de nefericiti pentru un interviu, vegetand intr-un birou facand cafele, risipind informatii dubioase printre liceeni, pledand pentru aparare intr-un tribunal sau vindecand norocosii bolnavi de Alzheimer. I choose not to choose a job.

13 gânduri despre „I choose not to choose a job

  1. Da cre’ca … coae daca pana si red s-o angajat … heh … trust me … toti suntem robotei … nimeni nu scapa decat daca moare … varianta care imi pare din ce in ce mai preferabila …

  2. Kidu’ se gândeşte la joburi… ain’t that sweet? Not.
    Bă. Ai 15 ai, te-ai tâmpit? One step at a time, asta-i metoda. Eu sunt mai aproape de momentul tragic al torturii jobului şi uite, nu ştiu ce-o să se aleagă de mine. Ba chiar sunt şanse să predau pe la tine la liceu la anu’. And I still don’t believe I’ll survive by being a teacher. (Căcat, am început să gândesc iar în engleză. Missed doing that.)
    Deeeeci… până la momentul „săptămâna viitoare îmi iau salariul” mai ai o viaţă.
    Hug. Şi nu te transforma în masochistă de dragul scrisului. It’s not worth it. Yet.
    Mă duc să învăţ, god damn it.

  3. Darcu, iar o dai emo. Ia sa-mi dai detalii despre angajarea lu’ roscata; n-as fi crezut. :))
    Pilu – Mi-a venit ideea dupa ce am vazut filmul „Trainspotting”, inca vreau si cartea 😀 – deci, nu ca m-ar preocupa prea tare.. acum. La mine la liceu ? YEEEEEYYYY o sa-mi pui pile pe la profi, vei fi cea mai pitica, hah! Huuuuuuuug

  4. Dupa cum spunea Pilu: one step at a time. Ideal, munca n’ar trebui sa fie unul dintre pasi. Dar nu e momentul sa te gandesti la asta. Vei avea suficient timp sa regreti tineretea lipsita de griji in viitor.
    Si moartea unui McDonald’s nu e chiar o tragedie, nu?:)

  5. m-am prins. tu de fapt acum incerci sa faci o lista cu „what to do” in urmatorii ani. if you behave nice, santa comes from germany. adica de la mine de acolo. te iau la rock am ring. :>

    asa. ti-am trantit o leapsa de suparare. si tie si lu mulga de sis. de la basu :> ca ii plac minorele :*

Tell me

