Metafizica tuburilor*

Leaaaaaapsaaa – de la Hybrid sau Basu, luati-o cum vreti.

Cum ar fi ?

… sa fie o rosie pe fiecare scaun pe care te asezi?
Mi s-ar falfai.. pantalonii.

… sa innebunesti?
Astia n-ar ezita sa ma bage-n camasa de forta si-s serioasa cand zic ca urasc albul.

… sa vezi un concert Bob Dylan?
Nu ma pasioneaza, 3 melodii dac-am ascultat de-ale lu’ domnu’. Dar un concert acu’ n-ar fi chiar rau.

… sa ai mereu ochii ei/lui aproape?
Cum ramane cu intimitatea privata ?

… sa ai mereu tutun si niciodata foite?
Asta sa fie problema.. foitele.

… sa n-ai restante?
Aflam peste 4 ani. Asta daca nu reusesc sa scap de blestemul ASB. (Asociatia Soarecilor de Biblioteca)

… sa bei pana mori?
As muri in plina glorie, se oftica Darcu.

… sa faci plaja in Siberia?
Mi-o place mie frigu’ dar nu la popou’ gol.

… sa detii o alpaca ( o lama, animalul ala din Anzi) ?
Am senzatia c-o sa ma scuipe.

… sa fii mexican?
Inafara palariei, dorinta mea e 0.

… sa canti la vioara?
As zice ca vioara este mult prea feminina pentru mine, fara sa ma subapreciez.. zic

… sa te cante ea/el ?
Frumos – cat timp butonul de stop e la mine.

La Dracu’ se duce toata treaba.

*Ai descoperit acum ca titlu’ n-are nicio treaba cu postu’, cam tarziu.

11 gânduri despre „Metafizica tuburilor*

  1. mmmai, da, e si cum zici tu, dar eu nu zic ca-s trista, sunt plictisita si pur si simplu urasc iarna, not much i can do about it… anger is constructive, hate is not

  2. hmm.. leapsa aceea e cumva vehiculata intentionat in luna februarie ? :)) Cand imi voi aduna gandurile si voi spune ceva bun de luat in seama, voi rezolva si leapsa, multumesc deci.

Tell me

