Since I was born they couldn’t hold me down – another misfit kid, another burned-out town. Never played by the rules, I never really cared, my nasty reputation takes me everywhere

Pentru ca un suflet pierdut cauta raspunsuri..

Sunt o sobolanca, cateodata un ztvergklein*. Sunt cea mai dezordonata persoana care-si taraste membrele pe-aceasta planeta.
Aş vrea ca (doar) noaptea sa detina 48 de ore, iar ora 90 de minute.
Păstrez ochii larg deschisi.
Mi-aş fi dorit sa fiu baiat.
Nu îmi plac incercarile-mi penibile de a fi aprobata, acceptata, agreata de pamanteni.
Mă tem de finaluri si inceputuri.
Aud Haggard – Chapter V : Lost, momentan.
Îmi pare rău că zi de zi m-adancesc in banalitatea plebee a imprejurarilor.
Îmi place fonetica – muzicalitatea anumitor cuvinte ma obsedeaza.
Nu sunt fashionista, rezoluta, pedanta.
Dansez niciodata.
Cânt muuuuuuuuult! la mine in camera 😛
cuvantul Niciodată m-a surprins intotdeauna.
Rar ma gandesc la viitor.
Plâng când privesc scene siropoase, frate!
Nu îmi place de mine pentru că is grasa si superficiala. Impulsiva si STRESATA!
Sunt confuza cel putin de doo ori pe saptamana.
Am nevoie de self-esteem si libertate.
Ar trebui sa nu ma mai lamentez, ca-l imbatranesc pe Darcu si-i devin pistruii carunti.

Trimit leapsa la domnu’ Nechi, daca are bunavointa si timp. De Darcu nu mai zic, se subintelege.

* piticut, piticanie – Ca Hybrida, sau ca Pilu Rilu Dilu Bilu Tilu Nilu Vilu

8 gânduri despre „Since I was born they couldn’t hold me down – another misfit kid, another burned-out town. Never played by the rules, I never really cared, my nasty reputation takes me everywhere

  1. Dansez (pe manele) niciodata poate vroiai sa spui … da si asa ai fi mintit 😉
    Io is o minte batrana intr-un suflet de copil imbracate intr-un corp…Astral. Sau invers. Sau ceva de genu asta. Ideea e ca nu ma imbatranesti tu.
    O sa fac si chestiunea asta daca nu uit si probabil uit da imi aduci aminte faza e ca acu e tarziu in noapte si e frig, ma’n conjoara soapte si strig dar in gand ca doarmea lumea si e tarziu in noapte pentru ca nu-i asa timpul trece, pietrele raman, si trece mai ales cand esti artist de asta de face arta in speta poesii dupa cum ai aflat/vei afla. Da asta chiar imi place sa stii … violeta … da o iesit draguta desi poate mai lucrez la ea … Ideea e ca deci ma culc
    Neata deci kid of mine, va pup, va multumesc pentru urari si va transmit salutari de la poiana negri cu vedere/felicitare cu tot.

  2. dar vai… mersi. o sa imi dau toata silinta sa ma distrez cu aceasta minunata, superba si inegalabila leapsa. cand ajung si eu in camin o sa incerc sa o dau gata :)). acu sunt in vizite :-„

  3. „Nu îmi place de mine pentru că is grasa si superficiala. Impulsiva si STRESATA!” – vin eu repede şi te contrazic ;;) Bine, nu neapărat te contrazic, doar îmi dau cu părerea: nu eşti grasă, doar mănânci bine şi sănătos. Nu eşti superficială, ci doar nu ştii să-ţi distribui atenţia. Nu eşti impulsivă, doar că nu deţii autocontrolul şi nu eşti stresată, ci doar crezi că eşti stresată. În realitate lucrurile nu stau chiar aşa.

  4. ba nu ba nu …
    e grasa frate … ce mai la deal la vale … ce forme ce rotunjoara … GRASAA … tulai hi ca’i tare grasa …
    superficiala clar … numa de prostii se tine baieti, distractie atat are in cap …
    cat despre stres … nici nu mai e cazul sa exemplific …
    deci da … e tot ce zice si inca pe deasupra ..

    uite vezi eu te sustin intodeauna 😉

Tell me

