..she will be loved

Ma balansam ca o descentrata. Tocurile alea de 10 nu-mi faceau conexiunea cu Pamantul.
Mi-asteptam tortionarul lipita de stalpul ala jegos, singurul sprijin al boschetarilor. Aratam ca ultima bucata de carne inerta resemnata in fata cutitului. Ajunsesem la momentul in care putinul respect de sine ramas isi lua adio. Un adio ce-a ramas suspendat in timp.
Trecatorii priveau prin mine, caci corpu-mi adapostea personalitatea stravezie, decolorata de ejacularile lor insidioase.
Damele familiste aruncau cate-o privire searbada, contempland esecul uman, pierderea de sine, ambalajul unui fruct mucegait. Panorama aia jegoasa le hranea orgoliul, preaslavindu-le alegerile, felicitandu-le pentru casniciile feerice alaturi de acei soti minunati, actori talentati intr-ale fidelitatii senzoriale.
Calaul a sosit in acelasi timp cu crivatul. Asprimea vantului mi-a-nsirat palme pe obrajii deja mutilati. Eram straina de-orice sentiment uman, imi taram umbra orbeste.
Aveam 10 la capitolul Supravietuire, stiam ca noaptile ma pierd de mine – devin a lui..

3 gânduri despre „..she will be loved

  1. salut 🙂 … eu sunt din Iasi, batraaaanul oras. Ideea era ca-mi place… ce scrii cum scrii… departe de mine gandu de te „agatza”… ar fi o tampenie… si mai ales pe un blog. daca ai sa vrei sa dai un add ar fi perfect 🙂 nu de alta da simt ca vorbind cu tine as putea sa-mi hranesc setea de vorbe despre si pentru nimic.

  2. Una peste alta, îmi plac mult posturile tale. Mai mult de atât, nu ar prea fi de zis. De linguşeli inutile cu siguranţă nu ai nevoie.

Tell me

