3 in pula mea

In pula mea, o sa transform blogu asta in gaura din peretele unui labar. Sau asa ceva. Asemanator. Cvasi.
Dupa ce ca am probleme cu respiratia asta de cacat care nu-mi permite sa stau intinsa pe burta (de cand pula mea isi permite cineva sa nu-mi permita ceva?), lasand la o parte ca nu ma lasa sa dorm mai mult de 2 ore adunate a cate 5 minute atipite, GHIIIIICIIIIIIIIIIIIIIII ? Da frate, acum mi s-a infundat nasu. Ce pula mea poate sa fie mai de cacat ? Nu pot sa respir, prin niciun orificiu. Nu pot sa dorm – ma cac in insomniile pulii. As putea sa fac un experimentez. Pariez ca as putea sta treaza zile intregi.
Ghici cat pula mea e ceasu. E 2:54, tati. Ghici ce pula mea fac peste 5 ore. Ma trezesc si ma duc la liceu pentru ca e ziua lui manca-ti-as. Si-s activitati la care subsemnata participa.
Rectific, subsemnata cu cearcane cat gropile lu’ Vanghelie sau unul dintr-asta.

In continuare, va las cu un desen al unei artiste ratate aka eu.

img0211

25 de gânduri despre „3 in pula mea

  1. Pentru a-ţi desfunda nasul poţi trage puţină apă pe el, dar vezi cum faci să nu-ţi ajungă în plămâni. Şi pentru somn, ia un Xanax sau un somnifer şi o să te relaxezi.

    Cât despre desen, uhm, e marfă 😀 insomnia are şi o latură artistică.

  2. La cate nopti nedormite am la activ, ar trebui sa iau cutii intregi. Oricum, cred ca am adormit pe la 6 dimineata, deci tot 2 ore am reusit. Si nu, nu l-am facut in timpul unei insomnii, acum l-am postat.. e „vechi” de vreo 3 zile. Multumesc oricum. Si de sfaturi >:D<

  3. Acum un an am „reuşit” să stau treaz timp de 8 zile şi ajunsesem un fel de Casper. După alea 8 zile mi-am dat seama că nu am nevoie decât de 2-3 ore de somn pe noapte. Nu ştiu să-ţi spun cu exactitate, dar sunt 5-6 reprize de somn. Oricare dintre ele îţi aduce odihna dorită, iar fiecare repriză durează între 30 de minute şi 2 ore. E vorba de somnul profund. L-ai prins pe ăla şi a doua zi eşti ca nouă. You can try this @ home 😀

  4. Omg.. nu vreau sa ajung gen Casper. Cred ca am o alergie ceva, asta pentru problema cu respiratia. La treaba cu insomnia.. sper ca nu e un simptom pentru ca s-ar prelungi toata primavara :(. Mersi frumos pt „griji” :))
    Nechi – Credeam ca ai disparut. Sa zicem ca e un bun sfat pentru viitor, mie imi trebuie o solutie acum.

  5. Iz dis iz dis the life ai oana liv!!!! Unde soarele rasare doar daca-l platesti gieah.
    We now return to our schegiueled programing.
    Sfatul medicului:
    O (una) laba (masturbatiune) pe zi. Ajuta impotiva cosurilor, tonusului muscular si starilor apatice si depresive.
    Manifestari neplacute si efecte secundare:
    -exista posibilitatea disparitiei nevoii de a comenta deampulea (fara rost) pe bloguri de copii precum si a inclinatiilor pedofile.
    -realizarea existentei femeilor reale.
    -realizarea inutilitatii vietii in general si insignificantiei fiintei tale in particular.
    -realizarea invizibilitatii proprii in fata femeilor mai sus mentionate reale cat si mai putin.
    -tendinte suicidale/nevoia de a face favoruri umanitatii.
    Va asteptam pentru o noua emisiune informativa in episodul viitor ce va fi difuzat data urmatoare.

  6. ai grija ca poti sa mori daca nu dormi 10 nopti :\
    si-s de acord cu Nechi *giggle* si nu numai pt problemele astea..fiindca observ ca-n ultimul timp pe blog esti foarte suparato-nervoasa:)))

  7. Daaaarcu, la fel de simplatic si ugi bugi >:D<
    Disiloi – Io cred ca treaba aia m-ar face stresata/nervoasa la patrat :)))) Ma, io sper sa nu mor, sa mai astepte tanti aia cu coasa vreo 10 ani macar.

  8. mda… si acu ca am citit toate commenturile de pana acu… tot sfatu meu e cel mai bun. si este si solutie in acelasi timp >:P. so… get laid. first arrived, first served. pe ideea asta sa mergi 😛

  9. Sa zicem ca am remarcat doar :)) si privind solutia ta, cred ca ramane in continuare ok doar pentru anumite persoane. Uite, aseara de exemplu, am adormit instant dupa ditamai cearta cu bunicamea 😀

  10. neah… fight with old people… that child’s play ;)).. ti-am zis… da’ tu nu betmen betmen. cauti mereu alternative. ar trebui sa fii de acord cu mine si sa faci ce zic eu ptr ca sunt mai mare si mai in varsta si stiu mai bine. i am bigger, faster, stronger than you…=> superior >:). fazan. i rest my case.

  11. ma fut in insomniile tale contagioase ca am dormit juma de ora azi noapte si m-am dus zombie la interviu da oricum ca is zeu (si nu de ala fals cum se proclama multi). in concluzie nici acu nu dorm dar in sfarsit am calculato(a)r/e care oricum le dau foc in fata blocului in curand.

  12. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA copilu meeeeu iz aaaaal grooown up!!!!!!!!111111111

    Ah sunt asa de mandru. „Imbratisatul veceului” e un ritual sacru, antic transmis si respectat din generatie in generatie si ma bucur fica’mea a ajuns la varsta necesara si a trecut cu brio acest „rite of passage”. Pot sa mor linistit scopul meu in viata simt ca l-am implinit.

Tell me

