Back in za hood, huha

O să încep un nou post cu adorabilul şi deloc academicul „deci”. Atentiiiiie, daaaa, gataaaaa.. *tobelelelelele* DECI da.

Deci v-au crescut şi vouă doi sâmburei anorexici pe piept şi-i băgaţi la înaintare, înghesuiţi în vreun burete denivelat. De la o leghe juma’ le vezi grimasa. Stau ca sardelelelelele acolo, obligaţi să se umfle în pene. Dragelor, aşteptatul este un ritual sacru.

Zic asta pentru că o poză de la avatarul unei tipe din lista de mess (câte cuvinte folosite inutil!) mi-a amintit de o fostă colegă de generală. Colegă-mea era născută prematur, la 7 luni.
Acu’ e la fel ca atunci. 1 m juma’ înălţime, 30 cm lăţime, zic. Nu că pe-atunci aveam noi o vârstă ce primează în forme voluptoase, dar existau şi excepţii norocoase. Tipa era sehr complexată. Atât de complexată încât îşi punea vată şi bureţei pentru demachiat într-un sutien cu 2 numere mai mari. Ne-a împărtăşit secretu’, după ce s-a prins, evidentmont, toată clasa.

Era tristă că nu încap şi şosete.

O altă mare dilemă a mea este : dacă nu vă plac grasele, slanoasele, vergeturoasele şi suncoasele şi, biensur, babele, de ce căcat le căutaţi pe subsemnatele bune de pulă? Dacă îmi zic 5 masculi cu cojones care nu se fut în cur, evidentmont, că lor le plac grasele, slanoasele, vergeturoasele şi suncoasele si babele, îmi rezolv zbuciumul interior şi i-l repasez Victoriei Lipan.
Mă gândesc că există o categorie de oameni care-s atraşi de coşmarurile lor sexuale – ceea ce mă oripilează. Adevărul meu, care e absolutul, e că sunteţi nişte perverşi ipocriţi, labari prin definiţie, cărora nu le trebuie decât o gaură întunecată şi umedă, necondiţionată de panorama înconjurătoare. Toţi blamează internetul, dar ideea e ca el ne arată mai multe decât psihanalizele lui Freud.

15 gânduri despre „Back in za hood, huha

  1. Deci sa mor de am inteles desi am inteles da de fapt nu am inteles da parca am inteles. Adica ce vrei sa spui ? Ca barbatii fut orice ? E si nu e adevarat. Si nu nu le plac grase babe etc si amd decat unor, din fericire putini, dusi cu pluta care chiar au o boala sau meganefututi care se conving ca conteaza interiorul … doar interiorul il futi pana la urma (si la propriu si la metafizic). Asea aberez ca nu am mancat si nu am dormit si muncesc vorba vine. Dar revenind. Nu le plac, nu ne plac da ce legatura are asta cu futut. De cand tre sa iti placa ce futi ? Ma rog … desi adevarul e undeva la mijloc. Nu poti sa futi chiar orice nefututa decat daca esti la randul tau si mai nefutut/disperat/terminat/lovit cu sapa in mecla/te bagi in seama pe bloguri/esti orb … de fapt nici orb. Ideea care nu reiese finca sunt incoerent e ca nu futem chiar orice insa standardul de la care poti sa futi e mai jos decat standardul de la care „iti place” de careva.

  2. Sykander – Omagad! Si eu care credeam ca o sa-i redau linistea Victoriei.
    Radu – Daaaaa, am folosit atatea frantuzisme ca mai am putin si-l ajung pe Caragiale.
    Darcu – Stiiiiu, stiiiiiu. da’ culca-te odata ca o sa ai cearcane pana-n pamant LA MUNCA.

  3. Si nikoxz revine in forta, declansand polemici. No, apai eu te contrazic oleaca. Nu-s chiar toti la fel, ii oarecum neacademic sa generalizezi. Confirm, cum a zis popa ” ca nu este om care sa nu greseasca, si fiecare crestin a avut grasa lui la betie”. La strict nivel copulativ. Numa’ ca nu toata lumea se uita doar la ambalaj. Aida sanatate, ca fac apologia masculilor.

  4. Na io-ti dau dreptate. Ideea ar fi urmatoarea : sunt sigura ca cei care dau search pe google „babe/grase bune de pula” si ajung pe blogul meu, sunt aceiasi domni care au o profunda repulsie pentru grase.

  5. la mine pe blog ajungeau cu „doamne grase bune de pula”, nu cu „babe”. Deci, putin respect nu?:D Si-o mai catat unu’ odata „muie in cur la grase”. P-asta infiereaza-l, da-i foc in piata sau spanzura-l de picioare cu capu-n jos, ca merita. Mama lui!

Tell me

