Pentru ca soarele mai apare si in intunericul naivilor put(z)ai, luptatori dezolanti

Am avut o revelaţie. E ireal cât mult căcat a mâncat blogu’ ăsta. Scrematuri acneice, aşa ceva.

Realizează cineva că titlul căcatului se numea cândva „Pagini de gânduri nocive” ? Adică .. o sintagmă mai zevzeacă nu puteam să găsesc. Se pare că într-un timp am realizat că era un gen de gheio-expirato-cretino-penibilo-cacatus şi-am dat-o gangsta. Yo, yo – ghetto, MAN! Vagabondaje.. mintale chiar.

Frate, da’ ştiu că ai nevoie de ceva timp să realizezi că eşti penibil. Dar nu vă gândiţi că închid blogul sau ceva. Adică căcatul. Nu că ar putea fi salvat. Din gheisme pulifrice s-o dau în filozofie. Şi-asta pentru că probabil, mâine, dacă mă trezesc cu gândurile asaltate de vreo cântată gay, o să cred că sunt o ciutanca normală cu hormoni până-n urechi. Şi-atunci o să mă uit chiorâş la textu’ ăsta de acum, gândind că „ce-i, fă, o faci pe-a dură ?”.. mda, am dezvăluit codul fericirii

Adică apropo, nu că aş fi cugetat vreo secundă când am tastat „abecedar de gânduri”, dar pentru puştoaice de 13 ani sună ‘telectual, este ?

HAAAAAAAAAAAAAAAA, FAC SALA MANCA-TI-AS! Nu ca s-ar cunoaste asta sau ca se va cunoaste candva, tot vaca obeza raman da’ „tactu ala destapt” al meu ma iubeste si cu slanina. PI video, manca-v-as

13 gânduri despre „Pentru ca soarele mai apare si in intunericul naivilor put(z)ai, luptatori dezolanti

  1. Nechi – Nu promit ca o sa am o scuza de-asta buna prea curand, sunt obligata sa beau apa plata cu lamaie si sa fiu fancy :)))
    Sykander – Asta ziceam si eu. :)))

  2. Nikoxz, sala nu slăbeşte, ci menţine sau îmbunătăţeşte masa musculară 😛
    Oricum, din câte îmi aduc aminte tu nu erai grasă. Te-am văzut doar o singură dată, la Blog meet 7. Vreau să zic că e o diferenţă între o femeie bună pt. Categoria Grea şi o femeie care nu resimte criza financiară 😀 if you know wha` I mean.

  3. Sykander – Dar atunci ce slabeste dupa parerea ta ? Sala inseamna aerobic + fitness. Si aerobicul, din cunostintele mele, ajuta sa ma leapad de sunci :D. Si nu, nu m-ai vazut bine, erai la 5 oameni distanta.

  4. Bă, aerobic and shit nu prea slăbeşte. Mişcarea pune la lucru muşchii, nu şunca, mă-nţelegi ? Ca să dai slana jos tre’ să urmezi un regim alimentar + manevrele aferente, şi aici nu mă refer să faci foamea. Te-ai trezit ? Fă puţină mişcare. Ai mâncat ? După o oră fă puţină mişcare. Şi aşa mai departe. Mănâncă mult, dozat şi cât mai uşor. În loc de KFC bagă 2-3 mere, bea apă căcălău măria ta etc.
    Toată faza cu sala e o abureală, pt. că depinde strict de corpul tău şi de modul în care el reacţionează la efort. Norocul tău e că ai corp de tip mezomorf, adică dacă tragi tare, vei avea forme superbe. Succesuri ! Ah, să nu uit: DORMI ! Cât mai mult. Ajută la slăbit. Sau îmbolnăveşte-te grav :)) ăla slăbeşte garantat.

    PS: Chiar dacă eram la 5 oameni distanţă, tot te-am ginit 😀 am ochiul format pt. bungheala de la depărtare.

  5. Sa stii ca intr-un timp ma rugam sa ma imbolvanesc, dar nu prea ma auzea nimeni. Oricum, sper sa te contrazic peste 2-3 luni cu o poza gen before and after :)))

  6. stai linistita. sexul in draci slabeste. daca barbac’tu e un armasar si-si face treaba bine, si daca te agiti si tu un pic, ai sa slabesti chiar mai mult decat ti-ai dorit. succes!:)

Tell me

