Roscata sau (oarecum) blonda?

M-am gandit sa-mi linistesc zbuciumul existential. Deci va intreb : roscata sau blonda ? (gen naturala, gen saten deschis) HUH ?

nico6

pic 0hgr71

pic 174

pic 105 copy

2008_0621pzoemunciadi0107

So..

18 gânduri despre „Roscata sau (oarecum) blonda?

  1. parerea mea o stii asa ca o sa fac doar o mica opservatie si anume ca ce UBERmisto e penultima poza (care esti amazoana din telenovele zici ca adica e de bine ca e cul) spre deosebire de antepenultima care sucks ass. Ma rog hai sa nu fiu prea crud dar … e naspaa frate … naaaspaaaa (poza nu tu)

    Sporuri cincinale!

  2. Blonda, pt ca e grrreeeu pana creste la loc, daca il mai vopsesti roscat… adica nah, ai putea oricand sa-ti scoti rosul din par (greu), dar eu, personal, nu as merge pana acolo. Si eu am fost roscata (cu parul lung), dupa ce am asteptat nu-stiu-cat sa creasca in culoarea lui naturala (tot un blond)… m-am tuns scurt si m-am vopsit. Rosu (dupa ce am incercat verde si a iesit un mare rahat).

Tell me

