Lobotomie?

Femeile e proaste.
Sau fraiere.
Ori sado-maso.
Am zis femei, nu fiinte umane. Trebuie subliniat.
Deci, pe femei nu trebuie sa-ti bati capu’ sa le minti. Nu ca ar fi imoral, ilegal, cu tente diavolicesti. Nu frate, da’ nu e nevoie. Iti usureaza treaba, dragele de ele. Adica cum adica, adica se mint singure. Le place; daca nimeni nu le ridica in slavi, se ridica singure. Caci, se stie, preamaritele, luminatele, preablagoslovitele zeite n-au nevoie de muritorii de rand.
Pasarica-si spune, inspirata din vreun text dintr-asta contemporan care-ti ridica-n slavi golurile spiralate din creier „Eu sunt unica lui pasiune. Restul sunt placeri”. Si arata intregii lumi virtuale, sa stie haremu’ de vrabiute ca ea e za one and only.
Femeia are inchipuiri. Sa-i zicem imaginatie febrila, doar nu vrem inundatie din lacrimi de pizda. Io zic doar ca dragostea de iluzii naste proaste aterizate din papusoi, adica cum adica zice domnita – „Mi-a zis cu tupeu sa stau putin. Mi-a zis ca nu vrea sa ma retina. Mi-a zis ca n-a putut sa se abtina. Mi-a zis : Vino langa mine o clipa. Stii bine, tu esti favorita”
„Pizdet” in cauza se crede medicament. „Eu sunt fetita lui si fara mine innebuneste” (baieti de cartier, YA MAN! whatafuckayayo) gen. Stima se mareste ca splina, nebunatica nu-si mai incape-n operatiile estetice.
UPDATE! Revenind la femei sado-maso, astea-s cucoanele care ne flutura sub nas drapelu’ mintilor odihnite. Deci galetusa zice „Dac-ai fi fost un baiat cuminte nu mi-ai fi placut. Sigur n-am fi fost impreuna atat de mult” (iar baietei de cartier YA MAN! whatafuckayayo) Stiti cum ziceau baietii aia „Tranteste-ma/Violeaza-ma/Sodomizeaza-ma” ?

pula mea, voi sunteti cretine ?

12 gânduri despre „Lobotomie?

  1. Ia-o de parul matasos, bagă-i mâna-n gât şi spune-i că e proastă. Scuip-o pe ochiul drept şi pune-o mai apoi să-l lingă. Dacă nu poate, scuip-o şi pe stângul şi zii să încerce acolo. Dacă nu reuşeşte nici acolo, zii din nou că e proastă. Ai grijă întotdeauna să nu-i scape ideea principală şi dacă nici acum nu se lămureşte, bag-o pe-aia cu Lagrange, gen: Cine-a fost Lagrange şi de ce nu poţi să-ţi lingi ochiul? ( fără a preciza ce ochi )

  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    nu stiu cum o sa ies pe strada cu el dar …

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  3. Oare de ce trebuie sa ne pierdem tipul, majoritatea, cu asemenea blog-uri ? Tocmai mi-au expirat 10 min din viata ca sa citesc problemele unei persoane care nu a auzit de psihologi. FUCK OFF dude, ne doare undeva de problemele tale existentiale. Tine-le pt tine !
    Scrie un jurnal ceva.

  4. Nu te ingrijora. Aparent, ti-am facut un bine, implicit umanitatii. Tot aparent dar foarte probabil nu doar senzorial, ai o viata atat de insignifianta incat chiar ma astept la un „merci fain”.

  5. foarte tare domle…..RESTECP girl…..stiu ca e scris gresit, intentionat…fara polemici gen uite-l si pe tzaranu’ asta care nu stie sa scrie…..defapt stie sa scrie

Tell me

