Mai putin minora

Septembrie m-o luat dintr-o baltoaca si m-o varat in mocirla..

Neamule, am saispe ani
Si-aici am 13 – ce vremuri, ce vremuri

13ani

11 gânduri despre „Mai putin minora

  1. Băi, îti zic la mulţi ani, dar te scutesc de etc-uri cu „îţi doresc bla bla”, pentru că tu ştii bine ce-ţi doresc: să scapi de-acolo!
    P.S. M-am gândit să te sun. Mi-a trecut. Nu-mi plac telefoanele de happy birthday şi mă simţeam prost că n-am mai dat niciun semn.
    P.P.S. Ce faţă de harmless, innocent little fairy ai în poza aia. :>
    Huuuuuuuuuuuuuuug >:D<

  2. Eu zic ca e destul de gay si rusinos chiar as ai 16 ani … nu atat de gay si rusinos ca daca ai avea 15 ani si in nici un caz atat de rusinos si gay ca a avea 14 ani dar cu siguranta mai rusinos si in special gay decat sa ai 17 ani.

    Acestea fiind spuse e bine de retinut ca, bine sau rau, important e sa fie si daca nu e macar sa stim si noi!

    MuchO!

  3. Tata – :)))) n-o inteles nici dracu, da’ eu da. Sa fie pt vii si morti, sarmani si saraci, diplomati si intelectoali, cocalari si davisti ordinari :*
    Nechi – Muuuultuuumeeeeeeesc
    Hybrida – Las alte minore sa le faca farmece pedofililor :))))) Vezi ca trebuie sa mai facem poze o tura ca a trecut un an de la prima intalnire a noastra ;;) Huuug

Tell me

