Nimic e pentru totdeauna

Ca-ntr-un vernisaj prost organizat..

Dulceata pe birou ; scursa din anemica nepasare pe care oasele-mi au pus-o in detentie. Fotografii ascunse precum Hustler-ele lu’ fratimiu. De parca n-as avea dreptul sa ma regasesc in propriile frustrari.
Ce-ar fi sa traiesc intr-o casa blestemata de vocea stinsa a autistilor..
Oglinzi paralele ce-mi rascolesc trecutul. Trecut arhivat in mici istorii, sleite de forta de a-si recunoaste slabiciunile. Minciuni ingradite intr-un creier ce nu-si recunoaste semnatura. Ritualuri provocatoare de amnezii..

Leonard Cohen – Chelsea Hotel

8 gânduri despre „Nimic e pentru totdeauna

  1. Regresiune!

    Strigau fracejii la revolutia de la 1848 care a omorat jde mii de aristrocraci si nu numai prin indepartarea capului printr-o procedura de decapitare … părerea mea!

    valoarea mea la toti le place / dujmanii n-are ce-mi face

  2. Ii dau dreptate dar probabil din alt punct de vedere. Ai acolo ceva mai slab decat textele din copilarie. Sau poate nu mai slab, ci doar lipsit de evolutia la care ma asteptam. Acea enumerare de fraze fara sfarsit ce-ti este atat de caracteristica nu mai merge. Inainte era simpatica, acum este doar lipsita de sens. Vrei irational? Incearca poezia.
    e.d. N-o lua in nume de rau. E o schimbare in bine fata de rahatul din ultimele luni.

  3. Daca imi este caracteristica, o sa mearga intotdeauna. Nu te astepta la evolutii care mie-mi sunt straine. Nu sunt tocmai omul care stie sa transforme cuvintele in metafore veritabile.
    Stiu ca pentru majoritatea textele din ultimele luni sunt execrabile, dar pentru mine au avut un sens..

Tell me

