Doppelherz

M-am povestit în linii groase, conturate-n bucle perfect sferice. Am jonglat cu măşti în cădere liberă. Măşti adipoase, saturate, ori dospite, poate brăzdate de fondant ciocolatos.
Într-un foc de tabără, aprins de poveşti din ziare propagandiste ori reviste muiereşti pe post de sfetnic premenstrual, am azvârlit oratoria ajunsă de cuvinte fără grai. Mi-am descusut toracele de-a lungul encartamentelor africane, pân-a venit acceleratul vestit de cântul cucuvelei.. şi ..

.. aluatul glasului baritonal s-a topit în muţenie. – cronică.
Colţuri, tăişuri ascuţite de-un asfalt de-abia împietrit.. străin asfalt printre trotuare. Străzile albăstrui, bagatelizate sub epiderme parcă străvezii, îmi sunt astăzi pergament.. şi-arde. Arde în – astăzi – comerciala flacără a retoricii.

Un gând despre „Doppelherz

Tell me

