Inca nu

Încă ştiu să merg cu troleibuzul. Singură, printre ţigani, coji de seminţe şi sugari hrăniţi în intimitatea privirilor stânjenite. Încă ştiu să găsesc trotuarul când se economiseşte din iluminarea publică. Încă pot să ocolesc beţivii somnoroşi din mijlocul pietonalei.

Încă pot să aştept la semafor, pe laterală..

Încă-mi miros câinii încălţămintea când aştept 48-ul. Încă-i mirosul oraşului în troleibuz. Nu miros de-, ci mirosul. Al Constanţei, al gloatei, al mulţimii de 2+ grijile, iubirile, dramele, pierderile, năzuinţele, slăbiciunile si pribegiile lor.
Politica se discută tot pe străzi. Rufele încă se usucă în vântul conversaţiilor acide, pe balcon. Asfaltu-i tot patinuar sub grame de-alcool. Pavajul trotuarului e încă ciobit. Încă m-abuzează gentil vântul prin staţii. Încă mă las abuzată de ploi.

Frigul încă nu mi-a uitat singurătatea. Iar eu încă n-am uitat s-o iubesc.
*Nu s-a schimbat nimic. Inafara de cutia mea toracica, toate-s la locul lor..

3 gânduri despre „Inca nu

  1. „Asfaltu-i tot patinuar sub grame de-alcool.”

    coae … :D:D ataaat de bine o dai >:D<
    plm, osom … si sper ca apreciezi ora la care scriu

    vroiam sa iti zic sa imi aduci aminte maine sa iti spun ceva nu mai stiu ce …

    aaaa, da … da … OMFG, nu o sa o crezi pe asta, e … uou … e … O G M … e cu ana si ana dar nu numai … vai vai

  2. Asa cum ar trebui sa apreciezi, pupandu-mi talpile, ca dupa ce m-ai trezit inuman la 3 dimineata, cu ochii circiti am mai stat sa vad si poza. Adicatelea nu o poza, ci POZA. Cu SILENT STRIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!
    Asa..

Tell me

