Daca sa-mi bat joc de mine a devenit.. un hobby, de ce nu i-as lasa si pe ceilalti sa-si faca un hobby din asta ?

7 gânduri despre „

  1. Ceva concret. In sfarsit! Naturaletea te prinde mult mai bine decat toata acea sarabanda de ineptii. Am spus „te prinde”, nu „te defineste”. Nu intentionez sa-mi bat joc de tine.

  2. Oke. Esti tanara si mult mai desteapta decat majoritatea celor de varsta ta. E normal sa fugi de rutina si de conformism. Si probabil mi-ai luat naturaletea drept normalitate si ai sarit ca arsa. Vrei, nu vrei, blogul asta ti-a devenit un jurnal mai intim decat banuiesti. Fiecare cuvant iti e pretios, fiecare fraza are insemnatate doar pentru tine. Noi, asa-zisii cititori, suntem doar victime colaterale. Si e un mare dobitoc cel care spune ca intelege in totalitate ce scrii tu acolo.

  3. Tocmai, ca nu spune nimeni. Nu am scris pentru „audienta”, nu am scris „pentru”. Am scris ce simteam, iar unii s-au regasit cateodata. Poate nu au inteles ideea mea, dar au filtrat-o prin alt fel de lentila, si-au gasit ce au vrut ei sa gaseasca. Imi place sa scriu si-mi plac cuvintele.
    Daca nu intelegi in totalitate ceea ce scriu, (din cate vad, ai vrea totusi sa intelegi, ceea ce presupune ca eu sa scriu mai.. „natural”) de ce te intorci ?

  4. Buna intrebare. Mi-au venit cateva variante in minte, de parca ar avea vreo importanta cat de bun e raspunsul. Adevarul e ca n-am idee. Probabil din reflex.
    Partea in care „as vrea totusi sa inteleg” n-a fost chiar eleganta. Stii bine de ce.

  5. Figuri is doar alea in care zici ca esti figuranta. Adica nu ca nu esti da esti mai eleganta decat figuranta. Adica doar nu vrei sa zici ca masina mea e mai eleganta ca tine. zic?

Tell me

