Nopti orientale

Şi-ţi spun că poţi să nu mă suni. Şi te umplu de „cum vrei”-uri, bulbucand verde indiferenţa.
Îţi dau libertate – fă-o drapel, că-i fluturatica.
Poţi să nu-mi spui că sunt frumoasă. Poţi să nu-mi spui că-ţi bâţâie frenetic inima. Poţi să nu-mi spui cum e-n al nouălea cer. Poţi să nu mă cauţi… dar ar fi bine s-o faci.

Nu ne place literatura-n liceu, că Mara n-avea decolteu, domnişoara Christina era cenuşiu-vineţie şi Ion n-o avea de 25, dar al naibii de ciumeagă e beletristica de cartier, prin baruri undergroundiste, restaurante sau cârciumi, cearceafuri ori membrane telefonice.
Ştiu că am să dispar cu tot cu semnal şi dâre parfumate. Ştiu c-or să-ţi dispară dioptriile sub fuste clandestine, că ce-i frumos.. e mai frumos când încă nu-ţi aparţine.

Îţi zic, străină-ţi sunt, necunoscut îmi eşti şi dragostea-i literatură. Dar eu cred în eroi şi zmei. Cred şi-n Cosinzeana, chiar dacă-i o curvă.

6 gânduri despre „Nopti orientale

  1. Paine si circ. Mai putin painea.
    Ce populara ai devenit facand apel la buci si tate. Chiar daca ai mers in sensul opus celui imbratisat de Proteve sau Libertatea. Iti lipsea publicul?

  2. Sunt atat de populara incat deja ma gandesc sa agat reclame de bucile si tatele blogului astuia coios. Am deja planuri pentru viitoarele vacante exotice din banii astia murdari. Publicul nu mi-a lipsit niciodata si de paine m-am lasat acum 2 ani de cand am inceput sa mananc low carb.

Tell me

