NE

Flashback-uri. Dramă. Urlete vaporizate-n teamă.

Stabilitate n-a fost niciodată un cuvânt în vocabularul meu argotic, haarpcordic și ambiguuutopic. Stabilitatea e o elegantă aroganță a pachetului de nervi ce se mai numește adult. Stabilitatea e o linie subțire între siguranță și rutină și mulți își iau randeaua, călare pe confuzia oligofrenilor ce consideră rutina stabilitate. Dar ce știu eu, când stabilitatea mea e ca un Longman Dictionary plin de existențe oficial accentuate, niciodată ființate, atitudini pseudointelectuale, cvasiteologice și antinomii, A-uri și X-uri, V-uri și E-uri alandala, consoane lângă consoane și nicio aerisire de vocale.
E un basm frumos, stabilitatea, e Făt-Frumosul virgin ce nu-și mai găsește perechea în haosul asta profan. Și-o resping și-o detest și-o împing deși-mi doresc s-o ating.. dar prefăcătoria-i jucăria mea preferată.

Aș vrea să fiu virgina lui Făt-Frumos dar.. orice Făt-Frumos se transformă-n căpcăun

5 gânduri despre „NE

  1. Buna, ti am citit un comentariu la altcineva-darcu pe blog ,cautand altceva-kazi ploae , in fine nu conteaza, e 3:41 am nu stiu ce vroiam sa zic sau ce vreau sa zic a da stii si tu cred ai vorbit cu zeci ,sute de oameni online si nu stiu daca ai avut senzatia ca vorbesti doar cu fantome sau cu umbre ale actualelor persoanesau ceva in genu asta. eu am senzatia asta tot timpu …dar sa ti se intample cateodata sa citesti un comentariu sau o postare pe un blog si sa vrei sa cunosti omu care a scris chestia aia pentru ca ti s a parut foarte aproape de ce simteai in momentu ala sau nu neaparat in momentu ala ci de ce simti in general si asta inainte sa intri pe blogu lui si sa observi ca e fata si arata super asta neavand mare importanta :))sincer…acum are ca am observat asta si ca orice baiat:)) ce sa zic nu sunt indragostit nu vreau sa iti vand gogosi sau sa crezi ca snt hihuu dar hormonii au rostu lor deci cu atat mai mult vreau sa vorbim REWIND asta nu a sunat bine da crede ma e exact ceea ce cred adica imi pari o fata ok si vreau sa vorbim atata tot:))) sincer .DEci chiar daca nu ti am citit blogu si am actionat lasandu ti comentariu la primu impuls deoarece sunt impulsiv ..si sper sa nu fii o snoaba pentru ca din comentariu respectiv si din 10 propozitii citite dintr un post de al tau nu pari ,sper ca o sa imi raspunzi la comentariu si sa imi zici cum te pot contacta sau ma uit eu acum repede daca ai lasat un facebook pe blog sau email ceva nu stiu ti am zis am reactionat impulsiv in fine vedem sau vezi tu .Eu o sa incep, da nu promit nimic ca de obicei nu citesc bloguri ,sa vad ce scrii pe aici!:P

    • p/s/”Făt-Frumosul virgin ce nu-și mai găsește perechea în haosul asta profan” exista .,nu stiu cat de virgin e sau din ce punct de vedere :))cat despre faptu ca orice fat frumos se transforma in capcaun asta se intampla mai ales daca ileana e deja transformata si toata povvestea devine shrek

  2. Random stranger here.
    Daca permiti parerea cuiva cu niste ani in plus fata de tine, lucrurile cu Fat-Frumos si mai ales stabilitatea aia se mai regleaza de la sine pe masura ce trec anii.

    Si apropo de basme, o abordare mai realista ar fi: http://pastebin.com/d5eQaYAA , pentru că – citez – fiecare merită să-şi trăiască propriul basm.

    • Hello, stranger! Stiu ca se regleaza. E firesc si totusi, ce e mai firesc decat negarea la 18 ani ? N-as putea sa te contrazic, basme.. exuvii.. sunt ale noastre si le traim.

      • O da, e chiar foarte fireasca negarea la varsta ta. Chiar si dupa. De fapt lucrurile nu prea se schimba daca tu nu vrei asta.

        Mi-a zis si mie cineva mai de mult, ca „nimeni pe lumea asta nu e in stare sa te faca mai fericit decat poti tu” – n-am inteles prea multe atunci, poate nici tu acum, dar ce vreau sa zic este ca, daca privesti un pic in perspectiva, lucrurile depind in general de tine, fericirea nefiind o exceptie. Si cu asta am inchis paranteza la basme.

        De fapt ma si opresc aici, ca nu prea se cade sa judeci si sa dai lectii de viata pe.. net.

        Oricum, nu stiu exact ce fac aici, am aterizat din intamplare, am citit cateva postari si am avut un mic sentiment de deva vu. Frumoasa varsta asta.
        Sa ai parte numai de „succesuri”, da! 🙂

Tell me

