Cand nimicul face sens

Pain makes you grow.

E o lume întreagă între noi. Numărători de ploi, din doi în doi Un regat, o civilizație și, paradoxal, o stratosferă psychologically challenged. Nu m-au oprit niciodată kilometri. Niciodată nu m-a condiționat candidatura mea la corigență în cadrul orelor de sport pe care le-am urât mai tare că geometria sau logaritmii pe care adesea i-am întâlnit expuși în dicționare pretențioase de neologisme. Distanța e un concept pe care-l raționalizez în irealitatea imediată și nemijlocită. Expresia asta matematică am acceptat-o fără rictusuri și palpitații. Mi-am înăbușit scâncetele și mi-am prins ochii-n piuneze, i-am molestat frenetic în fața soarelui până l-am topit și-am rămas în întuneric. M-a orbit, mi-a anulat simțurile, m-a degradat până la trivialul om de lut, sluțit de ignoranță și antinomii.

Dar aripile lumii nu-mi urmează zborul. Nebunul a fugit de pe tabla de șah și mi-a tălmăcit planurile. Traiectoria mea-i un labirint în savană și mă vânează leii. Nebunul m-a fentat. Regina a căzut.

Tu nu ești lumea mea. But when my conscience fails and the compass doesn’t work, you are my road.

2 gânduri despre „Cand nimicul face sens

  1. mai mult decat superb 🙂 este un citat de undeva sau pur si simplu l-ai luat from your mind „But when my conscience fails and the compass doesn’t work, you are my road.” ? :*

Tell me

