Momentul zilei pe care nu l-am sabotat încă

Eu nu învăț niciodată din greșeli.

Mi-am trăit viața în trecut, la trecut, sufocandu-mă într-un trecut care nici azi nu m-a învățat să inot. Dintr-un regretabil instinct de trendsetter, mi-am trăit trecutul într-o continuă epocă vintage, prin ochelari de mâță, pulovere de babe și mărgele încurcate în păr colorat.

Melancolia e-n prezent, nu vă ascultați profele de română. Când toți ne obligă să ne povestim toamna la imperfect, magia ei e în prezent.

Deși orbitez până târziu în jurul laptopului, sunt o persoană a dimineții. Aș fi zis morning person, dar m-am săturat de-atâta engleză. Dincolo de cafea, dincolo de prima țigare, dincolo de frigul de dimineață și totosii blănoși, dimineața e revelație. Demonii nopții s-au dus. Dacă dimineața doare, durerea e reală. Atât de simplu..

E dimineață. O dimineață dintr-un prezent intransigent și mofturos, o cauză pierdută. De azi mă afund în prezent – unul gnomic, științific în imparțialitatea și verticalitatea sa.

Imagine

Nu învăț pentru că nu greșesc. Nu am greșit. Eu nu greșesc. Iar dac-aș greși, e dreptul meu. Nu sunt oricine.

Tell me

