Medusa Gorgon

Astăzi am completat chestionarul pentru Insights. Repede, superficial, într-o grabă sublunară și nemotivată. Pentru că nu mă încadram.

Bifează un least, bifează un most și-n rest.. aruncă niște valori in between. În graba mea nefondată, mi se oprea creierul într-un timp în care am mai trăit o singură dată. Puțin și intens, dar imens de puțin. Stagnam în revelație. I don’t fit, I don’t belong.. părea că sunt un continuu least. Least sociable, least confident, least thorough, least steady, least dominant. Dar în uniformizare, statistică și research cantitativ în scop filantropic trebuie să existe un most. Eu ce-aș fi? Most fucked up? Most hopeless? Most without a soul anymore? Most frustrated? Nu, datele astea nu se folosesc în concluzii academice. Și cu siguranță nu dau bine la CV. CV, job, viitor, moarte.

Ce sens mai are? Spune-mi tu, care-i sensul tău? Cum e să ai sens când sunt la modă artiștii neînțeleși? Cum e să aparții undeva, cuiva, when everything is a mess?

Tell me

