Doomed. This lifestyle made us

Când mă gândeam că studiatul în Danemarca îmi va ruina complet viața socială cvasiinexistentă oricum, nu anticipam nici măcar un sfert din realitate. Am încercat. Am mers la home parties, la bar parties, la a bunch of people that don’t know each other parties.. they all suck big cock time.

Am vorbit săptămâna trecută cu profa de italiană. Mergea în Goblin la Alternosfera. E măritată, are copil, dar merge la Alternosfera și Alexandrina și Trooper și whatever. Măcar nu era în Crema Summer Club, la bal.
Eu, nu. Eu, studentă în Danemarca, unde verdele e mai ieftin ca berea, oamenii beau pe stradă, Christiania e unicornul pierzanieni pentru pământeni și poliția nu-ți vine la ușă pentru că ai scos basu’ pe geam vineri seară. Eu credeam că aparențele nu înșeală, silly me.
Astăzi am promis că, whatever hell of a party crap it will be next time, nu merg. When you realise your live is a complete disaster, the Universe is just giving you more reasons not to forget. Ever.

Dacă mai citesc un singur pătrățel colorat al Studentului din provincie, mă arunc în fjord.

Toată lumea a auzit de crazy cat lady. Anyone without a husband, kids, social life, close friends and popularity by the age of 40 can have the honor to become one. Besides the aforementioned requirements, there are 2 more: A BUNCH of cute fat fluffy big-eyed wet-nosed black CATS and a ridiculous sad life.

Momentan, nu am pisici, dar am timp de colectat.

3 gânduri despre „Doomed. This lifestyle made us

Tell me

