Spionii

Când eram eu liceeană (nu acum atât de mult timp precum pare), lucrurile nu erau atât de fun la școală. Vreau și eu să mă joc..
Jeg kommer fra Rumaenien. Mi-e dor de ea.

2 gânduri despre „Spionii

  1. Iarba noastra oricum e mai verde, vesteda asa cum e ea.
    Esti constienta ca va trebui sa abandonezi tot ce tine de tara astalalta? Va trebui sa incepi sa gandesti in limba lor urata. Iar blogul asta resuscitat nu te prea ajuta in directia aia. Oricat m-ar („ne-ar” presupun) bucura dinamismul tau literar din ultima vreme:)

  2. N – Mai bine vesteda, decat artificiala, zic.
    Ca sa-ti raspund sincer, nu. Nu sunt constienta ca trebuie sa abandonez tot ce tine de Romania. M-a parasit luciditatea in ultima vreme. Blogul asta poate ca nu m-a dus, intr-adevar, in nicio directie „corecta/buna”, m-a invartit in cerc pana m-am regasit pe mine.

Tell me

