Era glaciara fara dinozauri

Nu știu cât de elvețian era ceasul mayasului suprem, dar my year of choice sigur se sfârșește. Îmi plac rezoluțiile. E amuzant cum oamenii își propun neintamplabilul și revin, la sfârșitul fiecărui an, cu aceleași iluzii, turnându-le într-o poezie diferită, de dragul trendurilor din literatură.

Anul trecut pe vremea asta aflam că am luat Toefl-ul. Îmi redactam scrisorile de intenție pentru admitere, mi-era frică de „We regret to inform you that..”, aveam nevoie de scrisori de recomandare și chestia asta îmi dădea o senzație ciudată de Hollywood filmat la Harvard. Anul trecut pe vremea asta aveam multe absențe. Care mă speriau. Credeam în note scăzute la purtare, în anonimatul mediocrității, în exmatriculări și priviri dezamăgite. Lucrurile erau simple atunci, deși le credeam complicate (drama queen all over town).
Anul trecut simțeam că viitorul e în mâinile mele. Ceva mai dramatic decât în politică, de parcă încălzirea globală ar fi depins de un cuvânt de-al meu. Și am avut dreptate. Am ales un cuvânt, un cuvânt banal dintr-un bilion de cuvinte, iar toată viața mea s-a întors upside down ca într-un low-budget movie, unul despre sfarsitul lumii.
Acum sunt aici, lipsită de viață și lipsită de mine, căutându-mi scuze într-un maldăr de oportunități mascate, consolându-mă cu peisaje și oameni care zâmbesc drăguț. Nemulțumită, speriată, cvasinepasatoare, insomniacă și obsedată de un viitor înghițit de trecut, fără determinare, fără curaj, prinsă într-o capsulă ridicolă de Prozac.

Gradually, then suddently..
When did I end up being a stranger to myself?

3 gânduri despre „Era glaciara fara dinozauri

  1. Este intocmai inversul.. poate e ciudat, dar intocmai de un timp mi-e dor. nu pentru ca mi-e frica de maturizare sau desprindere, ci pentru ca simt ca am parasit „epoca” inainte de a-mi fi terminat rolul. mizeria are farmecul ei, pana devine gunoi.. si arta nu sta-n reciclare.

Tell me

