Coborârea in Rai

Simt cum vocabularul mi-a rămas atârnat de cerul gurii, blocat într-un colaps al lumii.
Ei toți vorbesc, iar eu amețesc chinuindu-mă să le evit semnele ostile de puctuatie care rag nepotrivit. Mi se-agită verdele, se-naltă în colțuri și coboară agil, se-varte-n cercuri ce spun că-n zadar încerc, învârtindu-mă în cerc. Agitație în pupile și umbră în suflet, moarte în entuziasm și copilărie, deși suferința nu rezidă în maturitate. Adulții sunt copii defecți, cu găuri în personalitate și rupturi de temperament. Rostește-o ca pe o axiomă, într-o lume provizorie, ce înseamnă să greșești?
Oamenii te vor. Atât cât îți poți dori un pion. Pentru orgoliu, pentru moment, pentru intens, pentru scenarii maleabile sub cearceafuri reci.

2 gânduri despre „Coborârea in Rai

Tell me

