Timpul meu nu are timp sa masoare timpul tau

Filosofia ieftina de carciuma, la un Beck’s rasuflat de 4,5 lei, langa cinci grame de Dylan si un fum dens, cliseic, cu care mi-as insura apartamentul. De dragul snobismului boemic. Vorbele de duh fara nemtisme coplesitoare si frantuzisme de bon ton, despre vietuirea fara de sens si bila deprimata ivita fara motiv, dintr-un meteorit ratacit sau un atom excitat. O bolboroseala moralista, de-o metodologie inductiva.. caci n-o fi viata un cearsaf patat de etici aplicate? judecari gregare, dezbateri publice despre vieti personale, temeri si decizii neasumate.
Socratici mignoni, de mana a opta, crai in retorica de karaoke, a caror maieutica a ramas stearpa de intrebari, specializati in sofisme de vitrina. Le rostim cu-atata insufletire, de ni se dilata pupilele si mai ca ne bate inima in stomac, c-atat de poetice sunt jumatatile de adevar.

E doua noaptea si mi-e dor de filosofia asta de duzina, nesatisfacator de naturala, rudimentara si totusi atat de necesara, chiar si pentru sufletul tau frustrat, ahtiat dupa senzational si garantat. Afla ca prezentul e un fals cotidian ce te lasa fara timp, iar viitorul este singurul fundament al timpului. Dasein-ul meu pluteste in pre-mergerea sa. Eu am viitorul asigurat.

Tu cum stai?

Tell me

